BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

cErIta aQ bah..

aKu adaLah AKU

Foto saya
sandakan, sabah, Malaysia
" aKu sedIh sangat2 "

my chatting







ShoutMix chat widget

My fRieNdsHiP

My fRieNdsHiP
sMuiK

Khamis, 28 Oktober 2010

" lagu aku "

" awie (penjara janji ) "

Hatiku digirisnya lagi
Kali ini lebih dalam dan pedih
Kerna aku sudah berjanji
Dia cinta ku yang terakhir

Sungguh tak pernah ku menduga
Dia akan mengulanginya semula
Namun untuk menodai cinta
Dan membiarkan aku sengsara

Dia tempat ku sandar
Angan ku pendamkan
Satu percintaan
Yang bisa ku jadikan
Tangga-tangga ku ke pintu syurga
Meleraikan rindu

Mengecap bahagia
Yang kerap dimadah
Insan yang murni
Yang dah rasakan cinta
Yang aku... mimpi



(nostalgia cinta )

Masa lalu
Masih berlegar
Menghampiriku
Di waktu itu
Cinta kering dan layu

Berguguran ketandusan
Tanpa cahaya
Cinta yang luka
Jatuh kehampaan

Tak mungkin ku tempuhnya lagi
Segala kepahitan itu
Walaupun di masa ini
Masih ada ruang-ruang
Untuk cinta menyusur kembali

Sinaran matamu
Terisi cereka
Permainan asmara
Antara kita
Terbuka hatiku
Mencari sinar itu
Mungkin ku temui
Ku masih belum pasti

Ingin sendiri meniti hari
Mencari erti ke mana sepi
Nostalgia cinta suci

(lamunan asmara)

Setahun aku lalui
Detik lama kan kembali
Pelita ku nyalakan
Di halaman asmara ini

Sering kali ku renungi
Kenangan mencuit hati
Sedar tak sedar detik itu kembali
Detik tahun lagi

Cinta di bawah cahaya
Dakapan seribu warna
Menerangi indah halaman asmara
Kita berdua

Kau melafazkan kerinduan
Ku sambut keriangan
Dan terungkaplah
Impian di hari mulia

Tercurah kasih dan sayang
Menyambut Syawal menjelma
Tapi daku gembira bertemu saudara
Di samping kasih yang ku cinta

Kau melafazkan kerinduan
Ku sambut keriangan
Dan terungkaplah
Impian
Kau melafazkan kerinduan
Ku sambut keriangan
Dan terungkaplah
Impian

Kau melafazkan kerinduan
Ku sambut keriangan
Dan ( terungkaplah )
Impian ( impian )
Hari mulia

Kau melafazkan kerinduan
Ku sambut keriangan
Dan terungkaplah
Impian

0 ulasan:

cOmEL

cOmEL

masdiana pUnya bah

Coke Time! funny picture
Don't be a loser, grab a funny pic right now!

Friends! funny picture
Grab funny pictures and cool graphics at pYzam.com

What Do You Want? funny picture
Grab a new layout for your profile!


Online Now Icons

mY fReN baH

bahaSa arab & tamadUN islam

bahaSa arab & tamadUN islam
baTi_2010

"mY loVe"

"mY loVe"
fOreVer iN mY heArt